Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kreativní procesy v agenturách
Řebíček, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Troják, Adam (oponent)
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu optimálního kreativního procesu, byl proveden kvalitativní výzkum založený na modelování procesů a využití designových technik. Zasazení kreativního procesu do prostředí reklamní agentury vychází z disertační práce realizované na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze zaměřené na studium multimediální komunikace, její model a metodiku (Vondra 2016). Pro ilustraci fází kreativního procesu je využita část metodiky Human Centered Design, konkrétně Double Diamond Process, doplněná o kreativní metodu Gamestorming. V práci je stanovena hypotéza optimálního kreativního procesu, jejíž platnost a finální podoba byla ověřena rozhovory s kreativními řediteli reklamních agentur. Přínos této práce spočívá převážně ve spojení procesního pohledu na řízení tvorby multimediální komunikace s kreativním pohledem na tvorbu kvalitní marketingové komunikace, v detailním popisu optimálního kreativního procesu a identifikování klíčových bodů, jejichž splnění je nutné k zaručení úspěšnosti celého procesu. Práce nejdříve popisuje problematiku marketingové komunikace pomocí komunikačního modelu, díky kterému lze jasně popsat zadání kreativního týmu, tedy kódování potřeby zadavatele do sdělení, které ovlivní chování cílové skupiny. Poté rozebírá postup zakázky od zadavatele skrze reklamní agenturu, aby bylo možné přesně vymezit úlohu kreativního týmu v rámci procesu a navrhnout hypotetický optimální proces pro naplnění této úlohy. Hypotéza je v závěru práce upravena na základě výsledků rozhovorů s kreativními řediteli.
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.
Možnosti a využití multimediálních komunikačních prostředků ve firemní praxi
Veselý, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce si klade několik cílů, popsat možnosti využití, uvést příklady softwarových i hardwarových řešení a upozornit na trendy a novinky v oblasti multimediálních komunikačních prostředků. Čtenář bude uveden do problematiky multimediální komunikace a multimédií, včetně popisu jednotlivých komponent multimédií. V následující kapitole potom najdeme popis prostředků multimediální komunikace, kde stručně popíši možnosti uvedených produktů a jejich vybavenost a větší část kapitoly zaměřím na virtuální realitu. Další část práce je věnována využiti multimediálních komunikačních prostředků ve firmě, zejména tomu jakým způsobem by měli být využívány efektivně. Závěrečná část se věnuje moderním technologiím a trendům v oblasti ovládání, zobrazování a miniaturizace. Práce je psána stylem, který od čtenáře nevyžaduje pokročilou předchozí znalost zde popisovaných technologií, kromě obecného přehledu v oblasti informačních technologií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.